zaterdag 28 augustus 2010

Mini album Zomer

De afgelopen weken heb ik me heerlijk vermaakt met het verwerken van wat foto's van de zomer van Isabelle. Lekker een beetje rommelen, passen en meten en dan toch niet helemaal tevreden zijn en alles lekker weer omgooien ;) Ik moet zeggen dat ik best trots ben op het resultaat :)













Met dit albumpje doe ik mee aan de Scrapfever scrapkit wedstrijd "Scrap jouw zomer van 2010".

P.S.: ik weet dat er foto's gedraaid zijn, maar ik krijg het op dit moment even niet goed voor elkaar en ik heb er ook even geen zin in ;)

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boekje met de nieuwste Sassafrass!! Echt super...
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super uit! Mijn complimenten.
    Veel succes met de wedstrijd.

    afra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk dat boekje!
    en leuk paier heb je gebruikt!

    groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boekje is het geworden, leuk papier heb je gebruikt.
    Succes met de wedstrijd.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel erg mooi geworden, mooi papier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom je volgen, vind het zo leuk dat je een swapbot account hebt aangemaakt. Gaaf boekje!!

    liefs Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!