maandag 14 juni 2010

Creaweekend Rijswijk

Afgelopen weekend ben ik naar het CreaWeekend in Rijswijk geweest en heb me heerlijk lopen vergapen aan alles wat er op scrapgebied te koop is! Ik heb veel inspiratie opgedaan en natuurlijk ook het een en ander gekocht.
Hieronder zie je een foto van mijn aankopen.



Twee van de stempels zijn van mijn moeder, die ook gezellig mee was (thanks voor het gezellige dagje uit!). Het papierblok is van "Honey & Hugs" van Papermania.

Komende week ga ik aan de slag met de stempels en de Copics en hoop ik mijn stempel map af te maken (naar een idee dat ik tegenkwam op Scrappers Anonimous). Het resultaat zet ik hier ook weer neer, zodra het af is.

3 opmerkingen:

  1. wat een leuke spulletjes..daar zul je een hoop plezier aan beleven..benieuwd wat je daar allemaal mee gaat maken :) ik zie mijn candy staan..leuk!! bedankt, groetjes cissy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je map, veel plezier en creatieve uurtjes met de leuke nieuwe spulletjes!

    groetjes afra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cindy

    Je had gevraagd om een beschrijving,van het S.A forum dat albumpje.
    Ik wil het wel sturen wil je dan even je emailadres doorgeven.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!